.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیرعامل مجتمع لبنی کاله آمل :
متاسفانه رئیس جمهور به هیچ یک از نامه‌هایم پاسخ نداد
بانک‌ها و دولتمردان نیز ما را تحریم کردند، مشکلات بسیار زیادی برای ما ایجاد شده که ما مسائل را با تدبیر و درایت مرتفع می‌کنیم.
متاسفانه رئیس جمهور به هیچ یک از نامه‌هایم پاسخ نداد

شمال نيوز : غلامعلی سلیمانی درنشست هم‌اندیشی استاندار و مدیران کل مازندران با هیئت مدیره مجموعه لبنی کاله جهت بررسی مشکلات تولیدی، ورزشی و صنعتی این مجموعه ابرازداشت: سال به سال هزینه باشگاه‌داری در کشورمان بیشتر می‌شود و هم‌اکنون برای تیم کاله مازندران در لیگ برتر والیبال 7 تا 10 میلیارد تومان هزینه پیش‌بینی شده است که این مبلغ از سوی هیئت مدیره در بخش ورزشی غیرقابل پرداخت است.

وی با اعلام اینکه باید سازمان‌های خود را مولد کنیم، اذعان داشت: با این حال می‌توانیم با وجود بودجه باشگاه‌های خود را اداره کنیم البته مسئولان نیز باید در بخش مالیات ما را یاری کرده، کمتر برایمان جریمه در نظر بگیرند زیرا با عناوین مختلف همیشه شاهد جرایم گوناگون تعزیرات هستیم.

سلیمانی با اشاره به اینکه درنامه‌های مختلف مشکلات این مجموعه بزرگ لبنی را به گوش رئیس جمهور کشورمان رساندیم، گفت: ولی متاسفانه به هیچ یک از این نامه‌ها ترتیب اثر داده نشد.

 وی با اعلام اینکه امروزه بزرگترین کارخانه دنیا در آمریکا 650 تن ماست تولید می‌کند، تصریح کرد: ولی ما تولید 800 تن ماست داریم که این مقدار تا دو ماه آینده به یک هزار و 500 تن تولید در روز می‌رسد. سلیمانی در مورد توجه به سلایق و ذائقه مردم خاطرنشان کرد: ‌ما محصولات خود را بر اساس نیاز کشورها و استان‌های همجوار تولید می‌کنیم زیرا طعم ماست‌هایی که برای شمال و جنوب کشور تولید می‌شود و یا حتی ماست‌هایی که برای کشورهای عراق و دیگر کشورهای CIS تولید می‌شود از یکدیگر متمایز است.

وی اظهار داشت: مهمترین هدف ما این است تا بعد از شرکت نفت دومین وارد کننده ارز به داخل کشورمان باشیم که این امر بزرگ همت و تلاش مسئولان کشوری و استانی را می‌طلبد.

 غلامعلی سلیمانی همچنین ابراز داشت: با توجه به مشکلات اقتصادی و تحریم های موجود درکشور توسعه این مجموعه کم نشده بلکه درحال توسعه واحدهای مختلف هستیم.

وی افزود: البته مشکلات زیادی در ادامه راه خود در بحث صدور مجوزات کالا درمرز کشور و ترابری داریم ولی از دولتمردان یادگرفتیم که تنها به هدف خود فکر کنیم.

 مدیرعامل مجموعه لبنی کاله اضافه کرد: نباید هزینه کشورمان تنها بر مبنای نفت تامین شود و باید خودمان تولیدکننده باشیم.
سلیمانی با تاکید اینکه ما همت و تلاش خود را در عرصه تولید به اثبات رساندیم، یادآور شد: ولی بانک‌ها و دولتمردان نیز ما را تحریم کردند، مشکلات بسیار زیادی برای ما ایجاد شده که ما مسائل را با تدبیر و درایت مرتفع می‌کنیم.

مدیرعامل مجموعه لبنی کاله با اعلام اینکه در سال گذشته مقام نخست را در صادرات کسب کردیم، تاکید کرد: برنامه‌های مدونی نیز برای کسب این عنوان در سال جدید داریم زیرا برای کاهش برخی هزینه‌ها مجبور به احداث کارخانه در برخی کشورها هستیم.

سلیمانی با بیان اینکه برنامه‌هایی برای تولید کارخانه در کشور عراق داریم، گفت: روزانه این شرکت 500 تا 600 هزار دلار صادارات انجام می‌دهد.

وی با تاکید اینکه برای یک کالا در کشور حدود سه پرداخت انجام می‌شود، یادآور شد: بیش از 20 میلیون پوند نیز از بانک‌های مختلف در طی چند ماه گذشته طلبکاریم.

 وی با اشاره به اینکه شیر خشکی که در سال گذشته با قیمت 400 تومان خریداری می‌شد هم‌اکنون به یک هزار و 200 تومان رسیده است، گفت: تولید در کشورمان هنوز به جایگاه واقعی خود نرسیده است و دست بازرگان‌ها و تجار است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
برچسب ها : سلیمانی , کاله , آمل
نظرات خوانندگان :

نا شناس 30 مرداد 1391
اقای غلامعلی سلیمانی بزرگمرد
درود مخصوص من را پذیرا باش
یک جوان چمستانی
AMIR SAM 30 مرداد 1391
درود واقعا تندیس این آدم باید اول جاده های مازندران نصب بشه..
م---ن 31 مرداد 1391
کارتولیدی کردند عشق میخواهد و آدمهای عاشق اینکه یک آدمی بتواند این غروب و آن غروب سر سفره 5000 خانوار بطور مستقیم نان برساند وبطور غیر مستقیم ده ها وحتی صد ها برابر هنری بزرکه... او هم می توانست مثل بسیاری بروذ توی واردات وصادرات وبشود دلال ونابود گننده ضنایع دولتی و خضوی دراین کشور بشه اما او این کار را نکرد وچه خوب است دیگران هم او را الگو قرار داده پا در این راه گذاشته اقتضاد ملی خودمان را شکوفا کنیم واز دست بارهای بنجول چینی رها بشیم
ابراهیم رضایی 31 مرداد 1391
آفرین به این نوآوری دست مریزاد
مجید - آمل 1 شهريور 1391
آقای سلیمانی نمونه و الگوی واقعی یک ایرانی و برخورد مسئولین با این کارآفرین نمونه بارزی برای مقابله با تولید و کارآفرینی میباشد
نا شناس 31 ارديبهشت 1392
خداوند نگهدار این بزرگ مرد کار آفرین و خلاق کشورمان باشد
محمود 20 مرداد 1392
درود به همچین مردی که با این که قدرت تولید تو کشور بیگانه رو هم داره باز با این تفاصیل داره با همچین زور و قدرتی مقابله میکنه و تو مملکت خودش واسه خاک خودش زحمت میکشه
رازنیان 17 بهمن 1392
شرکت کاله افتخاری است برای استان مازندران و ایران، و ما پیشرفت این شرکت کاله را مدیون زحمات شبانه روزی اقای سلیمانی هستیم. آقای سلیمانی پدران ما خوشحالند که فرزندانشان در شرکت کاله کار می کنند و دعایشان بدرقه راه شماست.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.